رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد - دو تخته سینگل

رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد - دو تخته سینگل

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد
این اتاق دو تخته با ظرفیت حداکثر 3 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی در شهر تاریخی یزد واقع شده است.
اتاق دارای دو تخت تکنفره ، تلویزیون ال ای دی ، یخچال ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و آشپزخانه ، محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی وجود دارد.
این اقامتگاه سنتی نزدیک مرکز شهر قرار گرفته و قدمتی حدودا 100 ساله دارد و در سال 1396 بازسازی و به اقامتگاه سنتی تغییر کاربری داده است.
اقامتگاه سنتی در موقعیت خوبی دارد و با حدود 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی می توانید به جاذبه‌ های گردشگری نظیر : میدان امیر چخماق ، مسجد جامع یزد ، آتشکده و آب‌ انبار رستم‌ گیو برسید.
اگر اهل خرید هستید می توانید با حدود 10 دقیقه‌ پیاده‌روی به بازار های سنتی یزد مثل بازار خان و شاهزاده‌ فاضل و همچنین می توانید با دو دقیقه پیاده‌روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
در محوطه اقامتگاه دوربین مدار بسته نصب شده است و اقامتگاه نیز دارای نگهبانی می باشد ، همچنین در محوطه جهت دورهمی و شب نشینی میهمانان تخت سنتی و میز و صندلی تعبیه شده است و پارکینگ مجموعه نیز در فاصله 100 متری اقامتگاه قرار دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو