اجاره سوئیت جنگلی در جاده جواهرده - میان لات

اجاره سوئیت جنگلی در جاده جواهرده - میان لات

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت جنگلی در جاده جواهرده - میان لات
این سوئیت مبله دو خوابه در طبقه پایین یک ساختمان دو طبقه با ورودی مجزا و حیاط مشترک و امکانات رفاهی مطلوب در محیطی زیبا و آرامش بخش و خوش آب و هوا و آب آشامیدنی چشمه به همراه یک تراس بزرگ با ویو کوه و جنگل در ابتدای جاده جواهرده در روستای میان لات واقع شده است.
با 5 دقیقه پیاده روی از این اقامتگاه به رودخانه صفارود و با 10 دقیقه رانندگی به ییلاق زیبای جواهرده می رسید. همچنین فاصله تا دریا و ساحل و آبگرم معدنی و تفرجگاههای رامسر بین 5 تا 10 دقیقه میباشد.
انواع سبزیجات محلی، تخم مرغ، عسل، میوه های محلی، رب، ترشی و انواع گلهای حیاطی هم جهت سفارش با هماهنگی قبلی موجود می باشد.
میزبان در طبقه بالای این ساختمان سکونت دارد اما درب ورودی جداست و محوطه حیاط و باغ به صورت مشترک استفاده می شود، همچنین محوطه، دروازه ورودی و پارکینگ مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
در این منطقه آنتن دهی و اینترنت اپراتور همراه اول و ایرانسل خوب است .
200 متر انتهایی دسترسی به واحد بتن ریزی شده و شیبدار می باشد و به دلیل مرتفع بودن مسیر در زمان بارش باران احتمال عدم تردد خودرو تا درب منزل وجود دارد.
محوطه جنگلی جهت پیاده روی و گشت و گذار فراهم می باشد، همچنین بلیط 30 % تخفیفی آبگرم معدنی رامسر به میهمانان ارائه میشود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو