تراس با ویو رو به منظره سرسبز

اجاره کلبه چوبی در ییلاق نوده رضوانشهر

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی در ییلاق نوده
این کلبه چوبی دو طبقه در ییلاق نوده شهرستان رضوانشهر واقع شده که در طبقه همکف خود شامل سالن پذیرایی و تراس و در طبقه پایین خود شامل اتاق خواب،حمام و سرویس بهداشتی می باشد ، فاصله نوده تا مرکز شهر رضوانشهر حدود 30 کیلومتر است.
این کلبه چوبی در فاصله 104 کیلومتری ابشار ویسادار،75 کیلومتری پل تاریخی شفارود و 88 کیلومتری قلعه امیرساسان(قلعه رودخان) قرار دارد.
همچنین فاصله آن تا سوپرمارکت 2 کیلومتر است و پخت نان های محلی در اطراف کلبه رایج است و بنابراین دسترسی به نان محلی از این کلبه بسیار آسان است اما اگر قصد خرید نانی به جز محلی را دارید باید قبل از رسیدن به کلبه اقدام فرمایید.
مسیرهای منتهی به کلبه در روزهای بارانی با مشکل مواجه نیستند اما اگر قصد اقامت در این کلبه را در روزهای برفی دارید این نکته را که 400 متر انتهایی را ملزم به پیاده روی هستید به خاطر بسپارید.
موقعیت این کلبه چوبی به نحوی است که میهمان با اقامت در آن امکان پیاده روی در مسیرهای جنگلی و دسترسی به چشمه آب طبیعی را دارد.
ضمنا کیفیت پوشش شبکه همراه اول در این موقعیت به نحوی است که تنها مکالمات تلفنی را میسر می کند اما ایرانسلی ها میتوانند به اینترنت با کیفیت 3G هم دسترسی داشته باشند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو