رزرو سوئیت مبله در گرگان - سعدآباد

رزرو سوئیت مبله در گرگان - سعدآباد

درباره اقامتگاه

رزرو سوئیت دوخوابه در گرگان
این منزل مبله دو خوابه در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با حیاط مشترک با میزبان در جلوی ساختمان و یک حیاط اختصاصی برای میهمان در پشت ساختمان ، در انتهای روستای سعدآباد ، 9 کیلومتری شهر زیبا و گردشگر پذیر گرگان واقع شده است.سوئیت دارای پذیرایی ، آشپزخانه ، دو اتاق خواب ، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی می باشد.همچنین داخل حیاط پشتی (حیاط مختص مهمان) یک سرویس بهداشتی ایرانی نیز تعبیه شده است و نیز برای رفاه حال میهمانان و برگزاری دورهمی در محیطی دنج و سرسبز ، چوب و هیزم در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.
از جمله مناطق دیدنی گرگان و روستاهای اطراف آن می توان به منطقه هزارپیچ ، جنگل های بکر ناهارخوران و النگدره و روستای زیارت اشاره نمود که با پیمودن حدود 3 الی 25 کیلومتر قابل دسترسی هستند و البته خود میزبان نیز با ماشین آفرود برگزار کننده تورهای گردشگری می باشند که دریافت آن طی هماهنگی قبلی و با پرداخت هزینه امکان پذیر خواهد بود.
همچنین با 4 دقیقه پیاده روی به سوپر مارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت علاوه بر آن در مجاورت ویلا نیز نان محلی تنوری و گرم بهمراه لبنیات محلی تولیدی روستا ، عرضه می شود.
وضعیت آنتن دهی برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل با کیفیت و پوشش اینترنت همراه 4G می باشد که البته در صورت نیاز وای فای رایگان در اختیار میهمانان عزیز قرار خواهد گرفت

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو