نمای کلی

اجاره خانه روستایی در ماسال - شانده

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در ماسال - شانده
این خانه روستایی دو خوابه با ایوان دلباز و حیاط زیبا و سرسبز در منطقه ای دنج و آرام از روستای شانده و با فاصله حدود 35 کیلومتری از مرکز شهر ماسال واقع شده است.
محوطه اطراف حیاط زیبای این خانه روستایی با فنس و سیم خاردار محصور می باشد و استفاده معمول از میوه درختان حیاط آن برای میهمانان بلامانع می باشد، ضمنا این حیاط سرسبز با میزبان آن که در همین محوطه و در اقامتگاه دیگری سکونت دارد به صورت مشترک در اختیار میهمانان می باشد.
لازم به ذکر است 200 متر انتهایی مسیر این اقامتگاه به صورت خاکی و گلی می باشد که تنها با خودرو های آفرودی قابل دسترس است اما منزل همسایه جهت پارک خودرو در دسترس مهمان ها خواهد بود.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با همین فاصه میسر می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد، اما اپراتور ایرانسل فاقد خدمات می باشد، همچنین خانه مجهز به وای فای رایگان می باشد.
ماسال یا بهشت گمشده شهری است در غرب استان گیلان که به دلیل برخورداری از طبیعتی بکر ‌، ییلاقات زیبا و خوش آب و هوا یکی از شهرهای گردشگر پذیر گیلان به شمار می آید. از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به بام سبز ماسال‌، ییلاق اولسبلانگاه‌، آبشار وزن‌، غار آویشو اشاره کرد.
سرو غذا و محصولات محلی با سفارش قبلی و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو