رزرو کلبه جنگلی دوبلکس در بهشهر - پاسند

رزرو کلبه جنگلی دوبلکس در بهشهر - پاسند

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه جنگلی دوبلکس در بهشهر
این کلبه جنگلی دوبلکس و زیبا در باغی بسیار بزرگ و منحصر به فرد در سه کیلومتری روستا پاسند و 12 کیلومتری بهشهر واقع شده است. طراحی کلبه به صورت دوبلکس است که در طبقه پایین پذیرایی ، آشپزخانه ، ایوان ، حمام و سرویس بهداشتی مشترک و در طبقه بالا یک اتاق خواب بزرگ و یک تراس دنج با چشم انداز عالی به مزارع کلزا و درختان مرکبات با عطر خوش بهار نارنج مخصوصا در فصل بهار زیبایی آنجا را چندین برابر نموده است. پ
قابل ذکر است به علت ساختار چوبی این کلبه اجاق گاز در بیرون از ساختمان قرار گرفته و سرویس بهداشتی با حمام در ایوان قرار دارد.
از جاذبه های دیدنی منطقه بهشهر می توان به مجموعه تاریخی عباس آباد ، بنا تاریخی چشمه عمارت ، پارک تاریخی ملت ، آبشار و دره سنگ نو ، غار هوتو ، میانکاله و . . . اشاره کرد.
فاصله این اقامتگاه نیز تا نزدیکترین جنگل حدود 10 دقیقه ، تا ییلاقات و رودخانه حدود 30 دقیقه و تا ساحل دریا حدود 40 دقیقه می باشد. همچنین با 5 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
لازم به ذکر است محوطه باغ فنس کشی و میزبان که در فاصله 5 کیلومتری از اقامتگاه سکونت دارد در زمانهایی برای رسیدگی به باغ به محوطه اقامتگاه مراجعه می نمایند و بنابراین محوطه این باغ مشترک با میزبان قابل استفاده است و جهت امنیت بیشتر ورودی و بیرون کلبه، مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد.
پوشش اینترنت در این منطقه برای اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو