نمای خانه روستایی و محوطه دلباز و سرسبز و چشم انداز زیبا

اجاره خانه روستایی در لیسار - خطبه سرا

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در لیسار - خطبه سرا
این خانه روستایی دو خوابه با بافت قدیمی و چوبی در فضایی امن و سرسبز 9000 متری با چشم انداز زیبای کوه های پوشیده از درختان در روستای خوش آب و هوای انبوه مشایخ از توابع دهستان خطبه سرا واقع شده است که تا شهر لیسار حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی این خانه روستایی با بافت سنتی ساخته شده از چوب و کاهگل به صورت پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی می باشد و یک سرویس بهداشتی ایرانی در پشت ساختمان در حیاط قرار دارد.
وجود ایوان با چشم انداز زیبا و میز و صندلی چوبی و امکان درست کردن آتش در حیاط، فضای مناسبی را برای تفریح‌ و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
اطراف حیاط سرسبز اقامتگاه به سبک خانه های روستایی و برای حفظ محیط زیست با فنس محصور است.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد نانوایی می باشد و بهتر است نان مصرفی خود را از شهر تهیه فرمائید و به همراه داشته باشید، همچنین دسترسی به سوپرمارکت محلی با حدود 100 متر پیاده‌روی امکان‌پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 3G می باشد و برای اپراتور ایرانسل فاقد خدمات مطلوب می باشد و آنتن دهی در حالت رومینگ امکانپذیر می باشد.
لازم به ذکر است 2 کیلومتر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه به صورت خاکی و شیب دار می باشد و در روزهای عادی تردد برای هر نوع وسیله نقلیه ای میسر است. (در صورت بارش برف و بران شدید تردد با خودرو معمولی با مشکل روبرو می باشد.)

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو