رزرو بوم گردی در منطقه آزاد انزلی

رزرو بوم گردی در منطقه آزاد انزلی

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در منطقه آزاد انزلی - یکخوابه
این سوئیت با ظرفیت 6 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی با حیاط و باغچه ای زیبا در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه (شاه نشین در طبقه دوم غیر قابل استفاده است) در روستای فشتکه ، 5 کیلومتری منطقه آزاد انزلی و 10 کیلومتری خمام واقع شده است.
سوئیت دارای پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب، حمام با سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی می باشد ، همچنین اقامتگاه دارای ایوان باصفایی رو به حیاط است که مشترکا با واحدهای دیگر استفاده می شود.
روستای فشتکه طبیعتی زیبا و سرسبز دارد و با داشتن مردمانی هنرمند در صنایع دستی به عنوان اولین شهر ملی حصیر در ایران ثبت شده است که صادرات آن در صنایع دستی نیز زبانزد می باشد.
اگر به این روستا سفر کردید فرصت مناسبی است تا با پیمودن مسافت کمی سری به فروشگاههای صنایع دستی ، بازارهای محلی خمام و انزلی ، ساحل زیبای دریا و منطقه آزاد کاسپین بزنید.
در صورت سفارش قبلی و پرداخت هزینه جداگانه امکان برگزاری تورهای گردشگری و تهیه انواع غذای محلی برای وعده های صبحانه، ناهار و شام توسط میزبان که در یکی از واحدهای این اقامتگاه سکونت دارد وجود دارد .
مرغ لونگی، باقالا قاتوق، فسنجون، برنج محلی گیلان، ترشی نازخاتون، زیتون، دوغ محلی و ... بخشی از غذاهای قابل سفارش این اقامتگاه می باشد.
پوشش اینترنت در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو