جکوزی و تراس

اجاره منزل ویلایی در چالوس - مرزن آباد - و ۲

درباره اقامتگاه

اجاره منزل ویلایی در چالوس - مرزن آباد - و 2
این منزل ویلایی یکخوابه در طبقه بالای یک ساختمان دو طبقه چهار واحدی با تراس دارای جکوزی رو به چشم انداز زیبا از کوه و جنگل در منطقه خوش آب و هوای مرزن آباد واقع شده است که با شهر چالوس حدود 26 کیلومتر فاصله دارد.
ساختمان منزل در شیب زمین قرار دارد و مسیر دسترسی به آن از حیاط با پیمودن حدود 6 پله قابل دسترسی می باشد، همچنین حیاط اقامتگاه با دیوار محصور و دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد.
لازم به ذکر است حیاط اقامتگاه و محیط در ورودی آن به دوربین مداربسته مجهز است و به صورت مشترک با میهمانان دیگر در اختیار میهمانان می باشد.
گفتنی است میهمانان اقامتگاه می توانند با سفارش قبلی و پرداخت هزینه جداگانه غذاهای محلی نظیر باقالی قاتوق، میرزاقاسمی، سبزی پلو با ماهی و... مجموعه را تجربه کنند.
علاوه بر منظره زیبا تراس این اقامتگاه امکان ماهیگیری از رودخانه نزدیک آن نیز از جمله ویژگی های منحصر به فرد این منزل زیباست.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت نیز با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه ممکن است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
آبشار زیبای اکاپل و پل زغال از جمله مناطق گردشگری این شهر زیبا می باشند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو