ایوان پایین

اجاره بوم گردی در فومن - ۹ متری - همکف

درباره اقامتگاه

اجاره بوم گردی در فومن - 9 متری - همکف
این اتاق با ظرفیت حداکثر 3 نفر یکی از اتاق های طبقه همکف یک اقامتگاه بوم گردی زیبا و دلنشین (دو طبقه) در جوار شالیزارهای سرسبز برنج در روستای مولسکام است که در مسیر جاده فومن به قلعه رودخانه و در فاصله حدود 15 کیلومتری شهر فومن واقع شده است.
این اتاق 9 متری دارای سرویس کف خواب و یک شعله بخاری گازی می باشد و مشاعات ساختمان شامل حمام و سرویس ایرانی یکجا روی ایوان، آشپزخانه مرکزی و حیاط دلباز با میز و صندلی جهت دورهمی و شب نشینی است.
محوطه اقامتگاه با دیوار و پرچین های چوبی محصور است و بعضی از قسمت های آن از بیرون اشراف دارد، همچنین میزبان نیز در همسایگی سکونت دارد که جهت رسیدگی به امورات در اقامتگاه نیز حضور خواهد داشت.
در این اقامتگاه امکان سفارش انواع غذای محلی و خانگی نظیر باقلاقاتق، میرزا قاسمی، مرغ ترش و ... برای وعده صبحانه، ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه وجود دارد.
همچنین با 5 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
وضعیت آنتن دهی شبکه تلفن همراه در این منطقه برای اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای ایرانسل 4g و همراه اول 3g می باشد.
فومن و توابع آن با آب و هوای مطبوع، طبیعت بینظیر از جنگل های انبوه و جاذبه های تاریخی یکی از قطب های گردشگری استان گیلان بشمار می رود.
دژ تاریخی قلعه رودخانه، دریاچه ولشت، روستای فوشه، ییلاق زودل سر، منطقه گشت رودخان و سیاه مزگی بخشی از این جاذبه ها می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو