جکوزی و استخر

ویلا دو طبقه استخردار با ویو رودخانه در چالوس

درباره اقامتگاه

ویلا دو طبقه استخردار با ویو رودخانه در چالوس
این ویلا دو طبقه سه خوابه که یکی از خواب های آن مستر است، با استخر سرپوشیده آبگرم، جکوزی، تراس دلباز با چشم انداز رودخانه، میز فوتبال دستی، ایرهاکی و حیاط دنج و مستقل به صورت دو طبقه دربست در روستای توریستی اکبرآباد، 5 کیلومتری شهر چالوس واقع شده است.
منزل به صورت دو طبقه می باشد که در طبقه اول استخر، جکوزی 2 نفره، پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب، حمام با سرویس ایرانی و فرنگی می باشد و در طبقه بالا با 15 پله دسترسی از بیرون دارای پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب با حمام، سرویس ایرانی با فرنگی و در طبقه بالاتر به بهارخواب مستر به همراه تراس رو به رودخانه با صدای دلنشین آب دسترسی خواهید داشت.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی نیز با 3 الی 5 دقیقه پیاده روی امکان پذیر است، همچنین پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4g است.
اقامتگاه در موقعیت خوبی به جهت دسترسی به مناطق رفاهی و گردشگری قرار گرفته است به طوری که تا جنگل، ساحل زیبا و تفریحات مهیج ساحلی حدود 5 دقیقه و اگر علاقه مند به ماهیگیری باشید رودخانه ای در فاصله 50 متری منزل قرار دارد که در کنار ماهیگیری، سکوت و آرامش آن شما را از سر و صدای شهری دور خواهد نمود.
پارک جنگلی فین، کاخ چای خوران، دریاچه ولشت ، تله کابین نمک آبرود ، منطقه ییلاقی کلاردشت و ... از جمله دیگر اماکن گردشگری شهر چالوس و حومه آن است که با رزرو این منزل به راحتی قابل دسترس است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو