رزرو منزل مبله در رشت

رزرو منزل مبله در رشت

درباره اقامتگاه

رزرو منزل مبله یکخوابه در رشت
این منزل مبله یکخوابه با گیم برد و سیستم صوتی در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه آسانسوردار در مرکزیت شهر رشت واقع شده است که دسترسی بسیار خوبی به امکانات رفاهی و مراکز دیدنی شهر دارد.
اگر به رشت سفر کردید دیدن از مجموعه میدان شهرداری ، پیاده راه فرهنگی ، خانه و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی ، باغ محتشم و سبزه میدان تنها بخشی از جاذبه های این شهر دوست داشتنی به شمار می رود. قدم زدن در بازار بزرگ رشت نیز با مزه کردن انواع خوراکی های خوشمزه و تماشای محصولات محلی و صنایع دستی شما را به شوق و ذوق خواهد آورد.
فاصله این اقامتگاه تا سراوان زیبا حدود 30 کیلومتر ، تا تالاب عینک حدود 55 کیلومتر و تا سد سقالسکار حدود 60 کیلومتر می باشد.
دسترسی به سوپرمارکت، نانوایی و کافه نیز با سه دقیقه پیاده روی امکانپذیر می باشد و پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است
لازم به ذکر است ورودی این واحد مشترک با میزبان که در طبقه سوم سکونت دارد استفاده می گردد و اقامتگاه فاقد پارکینگ می باشد اما امکان پارک جلو درب و داخل کوچه وجود دارد و پارکینگ عمومی در فاصله حدود 2 دقیقه ای از اقامتگاه در دسترس می باشد.
.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو