رزرو بوم گردی در شیراز - داچی

رزرو بوم گردی در شیراز - داچی

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در شیراز - داچی
این اتاق 20 متری با ظرفیت 2 نفر با یک تخت دو نفره در طبقه اول یک اقامتگاه با حیاط در یک مجموعه بوم گردی و در یک عمارت قدیمی با فاصله حدود 5 کیلومتری از مرکز شهر شیراز واقع شده است.
هر کدام از اتاق های این مجموعه دارای سرویس بهداشتی اختصاصی به صورت یک توالت فرنگی همراه حمام به همراه سیستم سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت می باشند، همچنین این اتاق تلویزیون هم دارد.
اتاق ها و بوم گردی فاقد آشپزخانه هستند اما میهمانان با صبحانه رایگان میزبان پذیرایی میشوند، به علاوه امکان سفارش غذای محلی نظیر استامبولی پلو، کلم پلو شیرازی، کته گوجه، دو پیازه آلو، گوجه بادمجون و... برای ناهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه برای میهمانان ممکن است.
محیط اطراف حیاط این اقامتگاه با دیواری که از بیرون مشرف نیست محصور می باشد و این حیاط به دوربین مداربسته مجهز است، همچنین مجموعه دارای نگهبانی و پذیرش 24 ساعته هم می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 2 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
این هتل سنتی در قلب شیراز و در میان کوچه پس کوچه های قدیمی و باریک نزدیک به جاهای دیدنی از جمله نارنجستان ، خانه زینت الملک ، بازار وکیل‌‌ ، ارگ کریمخان و غیره واقع شده است.
شیراز ، شهر عشق و ادب و فرهنگ با قدمتی دیرینه و آب و هوایی بسیار دلپذیر یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور می‌ باشد که مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز دارد. قدمت این شهر با توجه به یافته های تاریخی در تپه های باستانی به حدود 6500 سال پیش بر می‌گردد ، شیراز قدمتی به بلندای تاریخ ایران دارد.
لازم به ذکر است در این اقامتگاه از پذیرش کودکان زیر 10 سال معذوریم.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو