چشم انداز از روی بالکن

رزرو ویلا در امام زاده هاشم سراوان

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا در امام زاده هاشم سراوان
این ویلا یکخوابه با ایوان و حیاطی دنج و گلکاری شده و ویوی بینظیر و ابدی در روستای براگور ، 7 کیلومتری امام زاده هاشم واقع شده است.
برای رسیدن به ویلا لازم است 6 کیلومتر بعد از امام زاده هاشم در مسیر تونل زیبای جنگلی که دو طرف آن با درختان بلند قامت احاطه شده است گذر نمائید.
ویلا در موقعیت جنگلی و در کنار شالیزار قرار دارد که چشم انداز این جاذبه های طبیعی و کوههای درفک در کنار آرامش اقامتگاه سفری دل انگیز را برایتان رقم خواهد زد. اگر به ماهیگیری هم علاقه مند باشید پیشنهاد می شود مجهز سفر نمائید تا از رودخانه ای که در 100 متری ویلا قرار دارد نهایت لذت را ببرید.
علاوه بر این برای سرگرمی و دورهمی میهمانان گرامی نیز تاب و صندلی های درختی در حیاط تعبیه شده است و بهار خواب نیمه ساخته تخته کوبی شده طبقه بالا نیز برای تماشای طبیعت و عکاسی توسط میهمانان قابل استفاده است.
سد و دریاچه زیبای شهربیجار ، آبشار ، چمنزار کردمیر ، کاروانسرای شاه عباسی ، پارک جنگلی سراوان و بازار امام زاده هاشم از جمله جاذبه ها و اماکن دیدنی اطراف این منطقه است که پیشنهاد می شود در کنار اقامت حتما سری به آن ها بزنید.
همچنین برای تهیه مایحتاج نظیر مواد غذایی و نان نیاز به 5 کیلومتر رانندگی است که می توانید در زمان سفر این موارد را از شهر تهیه و با خود به همراه داشته باشید.
لازم به ذکر است قسمتی از محوطه ویلا با دیوار محصور و قسمتی هم فنس کشی شده است و سرایدار در همسایگی سکونت دارد که با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه امکان تهیه غذای محلی برای سه وعده غذایی وجود دارد.
وضعیت آنتن دهی در این منطقه برای اپراتور همراه اول و ایرانسل خوب ولی پوشش اینترنت ضعیف می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو