تراس

اجاره ویلا در سقالکسار رشت - تراس دار

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در سقالکسار رشت
این ویلا تراس دار دو خوابه (یکخواب مستر) با حیاط زیبا و سرسبز در منطقه ای دنج و آرام از منطقه توریستی سقالکسار و با فاصله حدود 17 کیلومتری از مرکز شهر رشت واقع شده است.
این ویلای زیبا به صورت یک پیلوت که به عنوان پارکینگ مسقف استفاده میشود در طبقه همکف و یک منزل مبله دو خوابه در طبقه اول به همراه یک تراس بزرگ زیبا در طبقه دوم مهیای استفاده میهمانان است.
محیط اطراف حیاط زیبای این ویلا با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور شده و منطقه ای که اقامتگاه در آن واقع شده از امنیت بالایی برخوردار می باشد.
آب لوله کشی این اقامتگاه از طریق چاه آبی تأمین میشود که آب آن قابل شرب نیست، بنابراین پیشنهاد میشود میهمانان آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 200 متری از ویلا ممکن است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
سد خاکی زیبای سقالکسار و منظره زیبا و سرسبز آن که منطقه ای بی نظیر و منحصر به فرد در مناطق شمال کشور می باشد، در مقابل زیبایی هایی شهر باران های نقره ای تنها حکم یک بیت از غزلی عاشقانه را دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو