آپارتمان دو خوابه

رزرو هتل آپارتمان در قزوین - دو خوابه سینگل

درباره اقامتگاه

رزرو هتل آپارتمان در قزوین - دو خوابه سینگل
این واحد دو خوابه با ظرفیت 6 نفر در طبقات اول تا سوم یک هتل آپارتمان 3 طبقه (12 واحدی) دارای آسانسور و فاقد پارکینگ در منطقه ای امن و آرام با دسترسی آسان به مراکز تجاری، رفاهی و گردشگری در شهر قزوین واقع شده است.
صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه جداگانه فراهم می باشد.
سوئیت دارای نشیمن، دو اتاق خواب (با 2 تخت سینگل در هر اتاق)، آشپزخانه (اجاق گاز، یخچال، سینک و امکان طبخ غذا)، حمام با سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تلویزیون، کولر آبی و شوفاژ می باشد.
لازم به ذکر است به جهت حفظ امنیت، ساختمان مجهز به دوربین مداربسته و سیستم اعلام و اطفای حریق می باشد که مشاعات، راهرو و لابی را تحت پوشش قرار می دهد، همچنین واحد پذیرش 24 ساعته در مجموعه مستقر است و نگهبان شبانه در مجموعه حضور دارد.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با طی مسافت حدود 100 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
قزوین و توابع آن به واسطه برخورداری از تاریخ کهن و جاذبه های طبیعی بی شمار یکی از مقاصد پرطرفدار در زمینه گردشگری برای طبیعت دوستان و علاقه مند به تاریخ به شمار می رود.
هتل آپارتمان در شمال شهر قزوین واقع گردیده است و دسترسی به مراکز دانشگاهی، مجتمع ادارات، بازار سنتی، آثار باستانی، نمایشگاه بین المللی و اتوبان تهران و غرب کشور از امتیازات این مجموعه محسوب می گردد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو