نمای کلی

اجاره سوئیت مبله در فیلبند

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در فیلبند - یکخوابه
این واحد مبله یکخوابه با تراس، حیاط زیبا و سرسبز و در طبقه بالا یک ساختمان در منطقه ای خوش آب و هوا از روستای ییلاقی فیلبند و با فاصله حدود 60 کیلومتری از مرکز شهر آمل واقع شده است.
این منزل مبله با پیمودن حدود 15 پله قابل دسترسی می باشد و حیاط اقامتگاه با میزبان که در طبقه همکف همین ساختمان و میهمان دیگری که در واحد دو خوابه همین طبقه سکونت دارد به صورت مشترک در اختیار میهمانان است.
حیاط زیبای این اقامتگاه با درختان میوه ای تزئین شده که استفاده معمول از میوه آن برای میهمانان بلامانع است و اطراف آن دیواری که از بیرون مشرف نیست محصور می باشد، به علاوه محیط این حیاط به دوربین مداربسته با دید رو به در ورودی مجهز است.
سیستم سوخت این اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود.
50 متر انتهایی مسیر این اقامتگاه به صورت خاکی است، همچنین این مسیر به صورت شیب دار می باشد اما این مسیر با هر نوع وسیله نقلیه ای قابل دسترسی است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با فاصله حدود 100 متری از اقامتگاه ممکن است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
فیلبند یکی از محدود روستاهای ییلاقی می باشد که به دلیل موقعیت جغرافیای امکان تماشای اقیانوس ابر در آن وجود دارد و اگر خوش شانس باشید این پدیده جذاب را تجربه می کنید.
این اقامتگاه تنها در دو فصل ابتدایی سال قابل رزرو می باشد.
میهمان گرامی سکونت در اقامتگاههایی که در فاصله چشمگیر از بافت شهری واقع شده اند یا در مناطق جنگلی ، ییلاقی و یا کوهستانی قرار دارند ممکن است با محدودیت هایی برای شما همراه باشد ، لطفا قبل از رزرو این موارد را در نظر داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو