ایوان با صفا با چشم انداز عالی

رزرو بوم گردی در چالکسر صومعه سرا - اتاق ۲

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در چالکسر صومعه سرا
این اتاق با ظرفیت حداکثر 3 نفر یکی از اتاق های موجود در طبقه بالای (با حدود 12 پله دسترسی) یک اقامتگاه بوم گردی دو طبقه زیبا و سنتی می باشد که در روستای چالکسر 15 کیلومتری صومعه سرا و مابین ماسال و ماسوله واقع شده است.
اتاق بصورت کف خواب است و دارای حمام و سرویس فرنگی اختصاصی می باشد و مشاعات اقامتگاه شامل : ایوان با صفا با نیمکت های چوبی، آشپزخانه مرکزی (با امکان گرم نمودن غذا توسط میزبان)، و حیاطی سرسبز و دلباز با آلاچیق می باشد.
در این اقامتگاه صبحانه رایگان سرو می شود و امکان سفارش انواع غذای خانگی نظیر میرزاقاسمی، باقلاقاتق، ترش شامی، شامی رشتی و ... برای وعده شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و میزبان در اقامتگاه سکونت دارد و جهت برقراری امنیت ورودی، حیاط و ایوان مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
همچنین با 400 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای اپراتور همراه اول 3G و اپراتور ایرانسل 4G است.
اقامتگاه در دل روستای بکر و خوش آب و هوا و در فاصله بسیار نزدیک به کوه، جنگل، باغات سرسبز چای و شالیزارهای برنج و برکه های زیبا قرار دارد که اقامتی دلنشین را بدور از شلوغیهای شهری تجربه خواهید نمود.
دژ تاریخی قلعه رودخان در فومن، آبشار دودوزن، بازارچه و آبشارهای ماسوله، ساحل و جنگل گیسوم و ییلاق اولسبلانگاه در ماسال تنها بخشی از جاذبه های نزدیک به این اقامتگاه می باشد.
اقامتگاه از پذیرش کودکان عزیز معذور می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان