نما اقامتگاه و محوطه

اجاره خانه روستایی در دیلمان - پیرکوه

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی دو خوابه در دیلمان - پیرکوه
این خانه روستایی دو خوابه در دل طبیعت سرسبز و ییلاقی روستای موسی کلایه پیرکوه واقع شده است که تا دیلمان حدود 25 کیلومتر فاصله دارد.
اقامتگاه در طبقه اول دارای پذیرای، آشپزخانه، سرویس ایرانی و یک اتاق خواب با حمام است و با چند پله به ست بالا به بهارخواب فاقد درب و تراس با چشم انداز بینظیر کوه و دشت دسترسی خواهید داشت.
اقامتگاه در جاده اصلی قرار دارد که فاقد حیاطی اختصاصی، دیوار و فنس است ولی امکان پارک دو خودرو در جلوی خانه مهیا می باشد.
همچنین با 2 الی 5 دقیقه به سوپر مارکت و نانوایی و با حدود 10 کیلومتر رانندگی به بازار محلی پیرکوه دسترسی خواهید داشت.
در این اقامتگاه وضعیت آنتن دهی برای شبکه تلفن همراه در حد متوسط و پوشش اینترنت برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل فاقد خدمات مطلوب می باشد.
در این اقامتگاه امکان برگزاری تورهای گردشگری و دیدن جاذبه های بکر و دست نیافتنی با هاهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
ییلاق دیلمان و توابع آن دارای آب و هوای سرد و کوهستانی می باشد و با سفر به این منطقه و طبیعت بکر و چشم انداز های فراموش نشدنی که از کوهستان، آبشار و چشمه های طبیعی و جنگل های هیرکانی و دشت های پهناور نظاره گر خواهید بود اقامتی آرامش بخش را برای خود ثبت نمائید.
آبشار لونک، اسپیلی، جنگل و کبابی های لاریخانی، رودخانه ها، بازارچه، دشت های شقایق که در اردیبهشت ماه تا نیمه اول خردادماه شکوفا می شوند و منطقه تاریخی امام میل تنها بخشی از جاذبه های این منطقه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان