محوطه اقامتگاه

اجاره کلبه جنگلی در رحمت آباد رودبار - سیدان

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه جنگلی در رحمت آباد رودبار
این کلبه جنگلی 15 متری در باغی سرسبز و گلکاری شده با آلاچیق در حاشیه ی رودخانه زیبا در محیطی دنج و آرام در روستای سیدان از توابع رودبار واقع شده است.
در محوطه سرسبز و دلباز محصور شده با فنس و پرچین چوبی اقامتگاه آلاچیقی قرار دارد که محل مناسبی برای دورهمی میهمانان فراهم آورده است. همچنین در اطراف باغ مسیرهای جنگلی و طبیعت گردی بکر توام با آواز خوش پرندگان وجود دارد که میتواند برای دوستداران طبیعت جذاب باشد.
دریاچه ویستان ، روستای حلیمه جان ، غار دربند رشی (قدیمی ترین سکونتگاه ایران) ، چشمه آب گرم ماستخور ، آبشار کلشتر ، استخرگاه ، کوهپایه قله درفک از جاذبه های رودبار و توابع آن می باشد که گردشگران را مشتاق سفر به این منطقه می نماید.
فاصله اقامتگاه تا استخرگاه رودبار 11 کیلومتر ، غار دربند رشی حدود 18 کیلومتر ، آبشار کلشتر حدود 45 کیلومتر و کوهپایه قله درفک حدود 40 کیلومتر می باشد.
30 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی بوده و قابل تردد با انواع خودرو می باشد. همچنین حمام مشترک با سرویس ایرانی در حیاط اقامتگاه است.
لازم به ذکر است این روستا فاقد نانوایی شهری است ولی امکان خرید نان محلی برای میهمان فراهم است و سوپر مارکت در فاصله کمتر از 1 کیلومتر قرار دارد .
پوشش دهی تلفن همراه برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و اینترنت به صورت Eمی باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو