نمای اقامتگاه

رزرو ویلا دوبلکس در بندرانزلی - و ۲

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا دوبلکس در بندرانزلی - دو خوابه - و 2
این ویلا دوبلکس دو خوابه که یک اتاق خواب مستر دارد با معماری زیبا در محیطی دنج و آرام در منطقه غازیان از شهر ساحلی انزلی واقع شده است.
ویلا دوبلکس در طبقه پایین دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس ایرانی مشترک با حمام، اتاق خواب مستر به همراه سرویس فرنگی مشترک با حمام و در طبقه بالا اتاق خواب دوم در اختیار میهمانان عزیز قرار دارد.
محوطه 1500 متری اقامتگاه از هر چهار طرف با دیوار بلند محصور شده است، همچنین از زیبایی های محیط اطراف ویلا تالاب موجود در مجاورت این اقامتگاه است که چشم انداز زیبایی را تقدیم نگاه میهمانان گرامی می کند.
لازم به ذکر است میزبان در بازه زمانی های 8 صبح الی 12 شب در اقامتگاه خود در محوطه حضور دارد و قابل دسترس است، همچنین نگهبان نیز در همین محوطه مستقر است.
واحد دیگری در این مجتمع و در همسایگی قرار دارد که در اختیار میزبان می باشد و به صورت مستقل مورد رزرو قرار میگیرد.
به منظور امنیت حال میهمانان گرامی ویلا مجهز به دوربین مداربسته می باشد که درب ورودی، حیاط و محوطه کوچه را تحت پوشش خود قرار می دهد.
میهمانان عزیز می توانند با طی کردن مسافت حدود 5 دقیقه ای به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و کایختاج روزانه خود را تامین کنند.
خطوط شبکه تلفن همراه در مکالمه عالی و کیفیت اینترنت برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول 4G می باشد.
شهر ساحلی بندرانزلی به دلیل بهره مندی از آب و هوای دلنشین و نزدیکی به دریا و جاذبه های گردشگری نظیر تالاب، اسکله، زیستگاه و حضور پرندگان مهاجر توجه گردشگران بی شماری را به خود جلب کرده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان