نمای ویلا

اجاره ویلا دوبلکس در چمخاله - گالشکلام

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس سه خوابه در چمخاله - گالشکلام
این ویلا دوبلکس سه خوابه با تراس سراسری و حیاطی زیبا و دلنشین و باغچه ای گلکاری شده در ابتدای روستای گالشکلام واقع شده است که تا ساحل دریا حدود 1500 متر و با رودخانه و جزیره زیبا و تفریحی فلامینگو حدود 1000 متر فاصله دارد.
طراحی ویلا بصورت دوبلکس است که در طبقه پایین پذیرایی، آشپزخانه، سرویس ایرانی و در طبقه بالا نشیمن، تراس با چشم انداز سرسبز، سه اتاق خواب، سرویس فرنگی و ایرانی یکجا و حمام به همراه وان قرار دارد.
محوطه ویلا با دیوار بلند محصور و پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
ساحل ماسه ای چمخاله با تفریحات مهیج آبی و ساحلی نظیر قایق سواری، جت اسکی، پاراسل ،چهارچرخ، اسب سواری و... یکی از پر بازدیدترین ساحل های دریای خزر می باشد که در فاصله حدود 1500 متری این ویلا قرار دارد.
شهر لنگرود با روستاهای کوهستانی و خوش آب و هوا نظیر لیلاکوه، اطاقور، پرشکوه، آبچالکی که دارای طبیعت جنگلی و چهارفصل می باشد و همچنین بازارهای محلی جذاب نظیر بازار ماهی فروشان، سبزیجات محلی و صنایع دستی از جاذبه های دیدنی نزدیک به چمخاله می باشد.
اقامتگاه دارای آب شهری و تانکر 1000 لیتری می باشد، در صورتی که آب تانکر به اتمام برسد، آب ویلا از چاه تامین می شود و نیاز است آب معدنی برای نوشیدن همراه داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو