نمای اقامتگاه

رزرو کلبه چوبی دوبلکس در ماسال - مهدیخان محله

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه چوبی دوبلکس در مهدیخان محله ماسال
این کلبه چوبی دوبلکس یکخوابه با جکوزی در محیطی آرام و محصور شده از درختان سرسبز با چشم اندازی زیبا در روستای خوش آب و هوا و بکر مهدیخان محله واقع شده است که در فاصله حدود 4 کیلومتری ماسال قرار دارد.
طراحی این کلبه تمام چوب با معماری مدرن به گونه ای است که در پایین پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام و در بالا یک اتاق خواب به همراه تراس بزرگ با ویو طبیعت مخصوص دورهمی و شب نشینی مهیای استفاده میهمانان گرامی می باشد.
محوطه و اطراف اقامتگاه مطابق با بافت سنتی روستایی با فنس و درخت محصور شده است ، و همچنین میزبان با محوطه جدا در همسایگی سکونت دارد.
لازم به ذکر است 50 متر از مسیر منتهی به اقامتگاه جاده خاکی می باشد و همچنین با 3 دقیقه رانندگی می توانید به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته باشید.
کیفیت خطوط تلفن همراه و اینترنت برای اپراتور ایرانسل 4g است ولی برای اپراتور همراه اول از کیفیت مناسبی برخوردار نیست.
ماسال یا بهشت گمشده گیلان شهری در غرب استان گیلان که به علت برخورداری از آب و هوایی خنک ، طبیعت سرسبز ، ییلاقات زیبا نظیر اولسبلنگاه و سوچاله ، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.
به همین منظور فاصله این کلبه زیبا تا بام سبز ماسال حدود 6 کیلومتر ، تا ییلاق معروف اولسبلانگاه و سوچاله حدود 28 کیلومتر می باشد.
محوطه حیاط پر درختان میوه و جوی اب بزرگ درداخل حیاط بسیار دل نشین است

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان