حیاط و ورودی ساختمان

اجاره ویلا دوبلکس در فرح آباد - ولی آباد

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس در فرح آباد - ولی آباد
این ویلا دوبلکس دو خوابه که یک اتاق خواب مستر دارد با تراس دلباز و چشم انداز بی نظیر از دشت و مزارع سرسبز و حیاط زیبا در منطقه ای دنج و آرام در روستای ولی آباد و نزدیکی جاده فرح آباد و در فاصله حدود 30 کیلومتری شهر ساری واقع شده است.
طراحی اقامتگاه به صورت دوبلکس است و سالن پذیرایی، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی در طبقه پائین و دو اتاق خواب، سرویس ایرانی مشترک با حمام و تراس در طبقه بالا قرار دارد.
طبقه سوم اقامتگاه نیز به صورت بام تهرانی و آلاچیق موجود شرایط کافی را برای شب نشینی و دورهمی فراهم کرده است.
محوطه اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور است و دسترسی به سوپر مارکت با حدود 50 متر و نانوایی با حدود 150 متر پیاده روی امکان پذیر است.
لازم به ذکر است لوله کشی آب این منطقه از چاه تامین می شود و فاقد کیفیت لازم برای آشامیدن می باشد، بنابراین بهتر است برای آشامیدن آب معدنی به همراه داشته باشید.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
50 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و هموار و قابل تردد برای انواع خودرو است.
شهر ساری با بهره مندی از طبیعت منحصر به فرد، پناهگاه های حیات وحش، دامنه زیبای کوهستان البرز و شرایط آب و هوایی مطبوع و همجواری جنگل و ساحل زیبای دریا توجه گردشگران بی شماری را به خود جلب می نماید.
پارک ملل ساری، دریاچه چورت، سد سلیمان تنگه، مسجد تاریخی شاه عباسی، پارک جنگلی شهید زارع و جنگل دارابکلا از جاذبه های گردشگری این شهر می باشند.
لازم به ذکر است در حال حاضر استخر اقامتگاه فعال نیست.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو