رزرو کلبه چوبی دوبلکس در رامسر - سیاسان

رزرو کلبه چوبی دوبلکس در رامسر - سیاسان

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه چوبی دوبلکس در رامسر
این کلبه چوبی دوبلکس دو خوابه با معماری زیبا در محیطی جنگلی و پوشیده از درختان آلوچه و مرکبات در روستای خوش آب و هوا سیاسان قرار دارد که در فاصله حدود 5 کیلومتری از شهر رامسر واقع شده است.
طراحی این کلبه چوبی به گونه ای است که در طبقه همکف سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام و در طبقه بالا یک سالن نشیمن، یک اتاق خواب و تراس با چشم انداز دریا و جنگل قرار دارد.
محوطه اقامتگاه طبق بافت سنتی و روستایی به صورت پرچین محصور شده است، همچنین اقامتگاه مجهز به دوربین مدار بسته می باشد که محوطه اقامتگاه را تحت پوشش قرار می دهد.
برای تهیه مایحتاج ضروری فاصله تا نانوایی و سوپرمارکت با 3 دقیقه رانندگی در دسترس است.
کیفیت خطوط تلفن همراه برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول خوب است و پوشش اینترنت برای ایرانسل و همراه اول از کیفیت اینترنت ضعیفی برخوردار است.
رامسر عروس شهر های ایران از دیرباز با برخورداری از جاذبه های توریستی نظیر دریا ، جنگل ، موزه ، تله کابین و شهربازی مورد توجه گردشگران بی شماری قرار گرفته است.
ییلاق جواهرده با طبیعتی بکر یکی از خوش آب و هواترین مناطق کوهستانی و جنگلی خطه شمال می باشد که در فاصله حدود 30 کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد. همچنین از مناطق گردشگری دیگر نظیر ساحل ماسه ای، جنگل، معماری منحصر به فرد شهری، بلوار کازینو، موزه، تله کابین و شهربازی می توانید دیدن فرمائید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو