نمای اقامتگاه

رزرو ویلا استخردار در ماهدشت

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا استخردار در ماهدشت
این ویلا دو خوابه که یک خواب آن مستر می باشد با استخر، میز بیلیارد، فوتبالدستی، پینگ پنگ، آلاچیق با اتشدان، حیاطی دنج و باصفا در منطقه ای امن و آرام از ماهدشت واقع شده است که در فاصله حدود 25 کیلومتری از شهر کرج قرار دارد.
محوطه اطراف اقامتگاه از چهار سمت با دیوار بلند محصور شده است‌، همچنین آلاچیق موجود در حیاط به همراه میز و صندلی شرایط کافی را برای دورهمی و شب نشینی فراهم کرده است.و در آلاچیق بخاری هیزمی و دور تا دور طلق شده که در فصل سرما برای دور همی شما رو گرما میبخشد .
لازم به ذکر است میزبان در همسایگی این ویلا سکونت دارد و یک واحد نگهبانی نیز به صورت گشت شبانه‌، هر شب در محله حضور می یابد.
حدود 30 متر مسیر منتهی به اقامتگاه جاده خاکی است و از این ویلا دسترسی حدود 5 دقیقه ای با خودرو به نانوایی و سوپرمارکت امکان‌پذیر است.
وضعیت آنتن دهی برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و پوشش اینترنت به صورت 4g است.
میهمانان عزیز توجه داشته باشند ویلا فوق آب چاه و گازکپسول می باشد و آب مصرفی ویلا از چاه تامین می شو مجهز به پمپ تامین می شود و قابل شرب نیست ولی منبع 100 لیتری موجود در اقامتگاه با تانکر آب شهری پر و قابل استفاده برای موارد آشامیدنی می باشد‌، همچنین سوخت مصرفی برای مواردی از قبیل پخت و پز از کپسول گاز مایع استفاده می شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو