اجاره منزل مبله یکخوابه در فیلبند

اجاره منزل مبله یکخوابه در فیلبند

درباره اقامتگاه

اجاره منزل مبله در فیلبند
این منزل مبله یکخوابه با میز فوتبالدستی، تراس دارای نشیمن در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه در موقعیت عالی از نظر دسترسی جاده ای با چشم انداز عالی از کوه، اقیانوس ابر، طلوع زیبای خورشید و پارکینگ اختصاصی در روستای فیلبند واقع شده است.
محوطه اقامتگاه به سبک خانه های روستایی از دو سمت با پرچین چوبی و از سمت دیگر با بلوک محصور است و درب ورودی و محوطه به صورت مشترک با میزبان ساکن در طبقه بالا می باشد.
میهمانان گرامی توجه فرمایید 60 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه به صورت خاکی است و قابل تردد با انواع خودرو در روزهای آفتابی می باشد ولی در روزهای بارانی امکان دسترسی ندارد و میهمانان می بایست 60 متر انتهایی را به صورت پیاده روی طی نمایند. همچنین دسترسی به سوپر مارکت و نانوایی در فاصله 600 متری از اقامتگاه امکان پذیر است.
آب این خانه روستایی از چشمه و تانکر تأمین می شود، بنابراین باید در مصرف آب صرفه جویی شود.
میهمانان گرامی توجه داشته باشید این منطقه فاقد لوله کشی گاز شهری می باشد و سوخت مورد نیاز برای گرمایش و پخت و پز توسط کپسول گاز مایع تأمین می شود.
امنیت روستای فیلبند توسط واحد نگهبانی 24 ساعته مستقر در ورودی روستا تامین می شود و شرایط آب و هوایی این منطقه به نحوی می باشد که رزرو اقامتگاه های آن تنها در بهار و تابستان ممکن می باشد.
کیفیت پوشش دهی خطوط تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه و اینترنت عالی است اما ارائه این خدمات برای اپراتور ایرانسل ممکن نیست.
فیلبند را میتوان اقیانوس ابرها نام گذاری کرد ، اگر خوش شانس باشید و شرایط آب و هوایی مساعد باشد میتوانید منظره زیبای هجوم ابرها و تشکیل اقیانوس ابر را نظاره گر باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو