نمای کلی

اجاره ویلا باغ در پاوه - داریان

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا باغ در پاوه
این ویلا باغ بدون اتاق خواب در مجاورت چشمه های زلال و دل انارستان های زیبا با چشم انداز بی نظیر از کوه و جنگل در شیب زمین و در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه در روستای داریان و فاصله حدود 25 کیلومتری شهر پاوه واقع شده است .
این ویلا باغ بدون اتاق خواب، دارای پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی مشترک با حمام در کنار ساختمان (فضای آزاد) و تراس دلباز می باشد.
لازم به ذکر است میزبان با درب ورودی و محوطه مجزا در طبقه پایین سکونت دارد.
این روستا فاقد لوله کشی گاز شهری است و سوخت اقامتگاه برای پخت و پز از کپسول گاز مایع تامین می شود، همچنین محوطه اقامتگاه به سبک خانه های روستایی از چهار طرف با فنس محصور است.
لطفا توجه داشته باشید حدود یک کیلومتر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی است و مهمانان می بایست خودرو خود را در پارکینگ عمومی پارک کرده و مسیر 5 دقیقه ای تا ویلا را به صورت پیاده روی طی نمایند، همچنین سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 400 متری اقامتگاه قرار دارد.
پوشش تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه عالی و اینترنت به صورت 4G می باشد ولی این خدمات برای اپراتور ایرانسل در دسترس نیست.
روستای داریان جز زیبا ترین مناطق بکر و طبیعی ایران است که با قرار گرفتن در دل دره ای زیبا که با انبوه درختان سرسبز و کوه های استوار احاطه شده، معماری پلکانی و منحصر‌ به‌ فرد خانه ها این منطقه را به جاذبه‌ ای شگفت‌ انگیز برای مسافران تبدیل کرده است.
روستای هجیج، سد داریان، اورمان تخت، بازارچه مرزی پاوه ، روستای خانقاه، آبشار دریبر، ییلاق ویمیر تنها بخشی از جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو