استخر

رزرو ویلا استخردار در رامسر

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا استخردار در رامسر
این ویلا سه خوابه ( دو اتاق خواب مستر ) با میز فوتبال دستی، حیاطی باصفا و مملو از پوشش گیاهی متنوع در شهر توریستی رامسر واقع شده است.
ویلا دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با حمام، دو اتاق خواب در طبقه همکف و اتاق خواب دیگر با دسترسی ( 6 پله ای ) در اختیار میهمانان گرامی قرار دارد.
یکی از اتاق های مستر مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی با حمام است و اتاق مستر دوم نیز دارای سرویس بهداشتی فرنگی با حمام می باشد.
حیاط سر سبز ویلا و طبیعت بی نظیر آن فضای مناسبی را برای بهره بردن از آب و هوای مطبوع منطقه فراهم کرده است.
محوطه اطراف ویلا از چهار طرف با دیوار محصور شده است، همچنین برای تهیه مایحتاج ضروری دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت به راحتی و در فاصله 10 متری امکان پذیر است ، جهت امنیت بیشتر میهمانان گرامی در محوطه حیاط و پارکینگ دوربین مداربسته نصب شده است.
کیفیت خطوط شبکه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و پوشش اینترنت برای هر دو اپراتور 4g می باشد.
شهر زیبای رامسر که به عروس شهرهای ایران شهرت دارد به دلیل نزدیکی کوه، دریا و جنگل ، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
از جاذبه های این منطقه می توان به ساحل دریا ، قلعه تاریخی مارکوه ، آرامگاه حبیب محبیان، منطقه اربه کله، جنگل دالخانی ،دریاچه سد مجیران ، تله کابین و شهربازی رامسر، ییلاق زیبای جواهرده و ... اشاره کرد.
لطفا قبل از رزرو قوانین را مطالعه نمایید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو