تراس با چشم انداز اقیانوس ابر

رزرو خانه ویلایی با چشم انداز زیبا در فیلبند

درباره اقامتگاه

رزرو خانه ویلایی با چشم انداز زیبا در فیلبند
این خانه ویلایی دو خوابه در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه با تراسی با چشم اندازی زیبا از اقیانوس ابر، در منطقه ییلاقی فیلبند واقع شده که با شهر آمل حدود 55 کیلومتر فاصله دارد.
محوطه 1000 متری اقامتگاه فاقد حصار و پارکینگ اختصاصی می باشد اما منطقه ای که ساختمان در آن واقع شده از امنیت مطلوبی برخوردار است، همچنین میزبان در طبقه پایین با مسیر درب ورودی جداگانه سکونت دارد.
برای تهیه مایحتاج ضروری نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 500 متری در دسترس است، به علاوه امکان سفارش نان محلی با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه میسر است.
گفتنی است کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای ایرنسل 3G می باشد ولی ارائه خدمات اینترنتی برای همراه اول با مشکل روبرو است، ضمنا منطقه فاقد لوله کشی گاز شهری است و سوخت مصرفی اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع تامین می شود، همچنین قابل ذکر است حدود 200 متر مسیر منتهی به اقامتگاه جاده خاکی مناسب برای تردد انواع خودرو در روزهای غیر برفی می باشد.
سکونت در اقامتگاه هایی که در فاصله چشمگیر از بافت شهری واقع شده اند یا در مناطق جنگلی، ییلاقی و یا کوهستانی قرار دارند ممکن است با محدودیت هایی برای شما همراه باشد ، لطفا قبل از رزرو این موارد را در نظر داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو