اجاره کلبه چوبی در ییلاقات ماسال - سوءچاله

اجاره کلبه چوبی در ییلاقات ماسال - سوءچاله

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی در ییلاقات ماسال
این کلبه چوبی در منطقه ای دنج و دشتی با نما جنگل و کوهستان در روستای ییلاقی سوءچاله در فاصله حدود 500 متری ییلاق اولسبلنگاه و با فاصله حدود 30 کیلومتری از شهر ماسال واقع شده است.
این کلبه چوبی به صورت نشیمن و یک اتاق خواب به همراه آشپزخانه و حمام داخل و سرویس بهداشتی بیرون اقامتگاه به همراه حیاط اختصاصی دارای میز صندلی و منقل کباب مهیا استفاده میهمانان است.
دسترسی به سوپرمارکت محلی با فاصله حدود 20 متری از کلبه امکان پذیر است (امکان خرید نان محلی با اطلاع قبلی) اما بهتر است میهمانان گرامی اقلام مصرفی خود را به همراه داشته باشند.
در این منطقه محیط اطراف اقامتگاه محصور نمی باشد و این محیط به صورت مشترک با سایر میهمانان کلبه های دیگر استفاده می شود و میزبان در اکثر اوقات در همسایگی سکونت دارد.
پوشش تلفن همراه در دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در شرایط مساعد آب و هوایی برای مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت امکان پذیر است ولی در حالت کلی با مشکل روبرو است.
چشم اندازهای منحصر به فرد از کوه های پوشیده از درخت و غرق شده در ابرها، دشت های پرگل ، کلبه های چوبی ، گذر حیوانات اهلی ، آبشار و چشمه های طبیعی از جمله جاذبه های دیدنی این منطقه توریستی می باشد.
این منطقه فاقد برق و لوله کشی گاز شهری می باشد و برق اقامتگاه از طریق پنل خورشیدی تامین می شود و سوخت کلبه برای گرمایش و پخت و پز نیز از طریق کپسول گاز مایع تأمین می شود.
لازم به ذکر است 100 متر انتهایی مسیر دسترسی به پارکینگ اقامتگاه به صورت خاکی و قابل تردد با انواع خودرو می باشد و میهمانان گرامی بعد از پارک خودرو باید 50 متر شیب دار مسیر رسیدن به کلبه را به صورت پیاده طی نمایند.
با توجه به تامین برق اقامتگاه از پنل خورشیدی لطفا در مصرف برق صرفه جویی فرمائید.
مهمانان عزیز توجه داشته باشند به دلیل فشار کم آب منطقه، در حال حاضر کلبه فاقد آبگرم می باشد و لذا امکان استفاده از حمام وجود ندارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو