محوطه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در بندر امام حسن - اتاق کاهگلی

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در بندر امام حسن
این اتاق با ظرفیت حداکثر 4 نفر یکی از اتاق های یک اقامتگاه بوم گردی سنتی با حیاط دلباز در شهر بندر امام حسن واقع شده است که تا بندر دیلم حدود 25 کیلومتر فاصله دارد.
اتاق با دیواره های سنگی و سقف سیمانی به شکل لاله زنبوری تزئین شده است که دارای سرویس کف خواب می باشد و مشاعات ساختمان شامل آشپزخانه مرکزی، حیاط با 4 حمام، 4 سرویس ایرانی، دو سرویس فرنگی، سایبان طبیعی با نشیمن های چوبی و آب نما است.
از مزیت های رزرو این اقامتگاه نزدیکی به ساحل دریا و فرودگاه می باشد بطوریکه با حدود 100 متر پیاده روی به پارک بازی، ساحل دریا و تفریحات آبی نظیر قایق سواری، فوتبال ساحلی و... و با پیمودن حدود 2 کیلومتر به فرودگاه دسترسی خواهید داشت.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و مجهز به سرایدار و نگهبان است و میزبان نیز در همسایگی سکونت دارد و جهت برقراری امنیت ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد.
در این اقامتگاه امکان برگزاری تورهای گردشگری و سفارش انواع صبحانه، ناهار و شام محلی نظیر قلیه ماهی، للک، مرغ شکم پر و ... با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین با 1 کیلومتر رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
وضعیت آنتن دهی شبکه تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است و همچنین اقامتگاه در قسمت محوطه مجهز به وای فای رایگان می باشد.
لازم به ذکر است 100 متر مسیر منتهی به اقامتگاه دارای جاده خاکی و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
بندر امام حسن مابین دو بندر معروف دیلم و گناوه واقع شده است که با رزرو این اقامتگاه به راحتی به جاذبه های این دو بندر و شهرهای همجوار آن نیز دسترسی خواهید داشت.
ساحل بکر ماسه ای و اسکله سنگی،پارک ساحلی، ماهیگیری، تپه های باستانی گناوه، تالاب حله، مشاهده لذت بخش طلوع و غروب خورشید از ساحل خلیج فارس، کوههای مغناطیسی شهر جم بخشی از جاذبه های نزدیک به اقامتگاه و اطراف آن می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو