ایوان ورودی

اجاره خانه سنتی در شهرکرد

درباره اقامتگاه

اجاره خانه سنتی در شهرکرد - یکخوابه
این خانه سنتی یکخوابه با حیاطی مستقل و دنج و چشم انداز فضای سبز با پوشش درختان کاج در طبقه سوم (پشت بام) یک ساختمان سه طبقه فاقد آسانسور در شهرکرد واقع شده است.
دسترسی به این واحد با طی نمودن حدود 55 پله امکان پذیر است که دارای پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب، حمام و سرویس ایرانی یکجا و حیاطی سرسبز و دلنشین می باشد که به طور دربست در اختیار میهمان قرار می گیرد.
محوطه حیاط اقامتگاه با دیوار محصور است و دروازه و پارکینگ مشترک با میزبان که در طبقه اول سکونت دارد و میهمانان طبقه دوم مورد استفاده قرار می گیرد و لازم به ذکر است میزبان در بعضی مواقع با هماهنگی قبلی تایم کوتاهی جهت آبیاری گیاهان به حیاط اختصاصی این واحد مراجعه می نماید.
همچنین با 100 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای اپراتور همراه اول 4G و اپراتور ایرانسل در این منطقه در آنتن دهی و پوشش اینترنت فاقد خدمات مطلوب می باشد.
شهرکرد دارای تابستان های خنک و مطبوع و زمستان های سرد است که مملو از جاذبه های طبیعی و تاریخی با قدمت دیرینه می باشد و همواره میهمانان و گردشگران را به سمت خود جذب می نماید.
قلعه دزک، قلعه چالشتر، آبشار زردلیمه، پل زمان خان سامان، مسجد جامع شهرکرد، شیر سنگی، پیرغار، خانه ستوده چالشتری، حمام خان، تالاب چغاخور، پارک ملی تنگه صیاد بخشی از جاذبه های شهرکرد می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو