نما سوئیت ها و محوطه

اجاره سوئیت در جاده سوباتان - چوبی ۳۵ متری

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت چوبی در جاده سوباتان
این سوئیت بدون اتاق خواب با نما و طراحی چوبی یکی از سوئیت های موجود در یک مجتمع گردشگری 18000 متری است که در دل جنگل های روستای بسک منطقه سوباتان با چشم انداز شگفت انگیز کوه، جنگل و رودخانه و در فاصله حدود 30 کیلومتری تالش واقع شده است.
سوئیت فاقد اتاق خواب و دارای سرویس کف خواب، حمام و سرویس ایرانی می باشد و مشاعات ساختمان نیز شامل آشپزخانه مرکزی با امکان پخت و پز، حیاط دلباز با نشیمن های درختی، منظره ای زیبا، آتشدان است که فضای برای دورهمی و شب نشینی در فضای باز نیز مهیا می باشد.
ورودی و محوطه حیاط که مجهز به دوربین مداربسته است با دیوارهای بلوکی و چوبی کوتاه محصور شده است و مجموعه دارای سرایدار و نگهبان می باشد.
در این اقامتگاه امکان سفارش انواع غذای خانگی و رستورانی نظیر میرزاقاسمی، باقلاقاتق، بادمجان شکم پور و ... با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد. همچنین مجموعه نیز دارای سوپرمارکت و نانوایی برای پخت نان تازه است.
لازم به ذکر است این منطقه فاقد گاز شهری است و برای پخت و پز از کپسول گاز مایع استفاده می شود.
وضعیت آنتن دهی شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول و ایرانسل خوب ولی پوشش اینترنت فاقد خدمات مطلوب در هر دو اپراتور می باشد.
7 کیلومتر مسیر منتهی به اقامتگاه بصورت جاده خاکی ولی قابل تردد با خودرو است.
سوباتان که یکی از ییلاقات تالش است دارای طبیعتی بکر و چشم نواز، چشمه و آبشارهای متنوع و خروشان، کوههای سربه فلک کشیده سرسبز و مه گرفته یکی از جذاب ترین لوکیشن های سفر است. دشت شقایق، دریاچه نئور، ییلاق شکردشت، آبشار ورزان، پارک جنگلی آلچاق بخشی از جاذبه های این منطقه زیبا و توریستی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو