حیاط

خانه روستایی در طاهرگوراب صومعه سرا

درباره اقامتگاه

خانه روستایی در طاهرگوراب صومعه سرا
این خانه روستایی یکخوابه با حیاط زیبا و سرسبز در منطقه ای دنج و آرام از جاده طاهرگوراب به ماسال و با فاصله حدود 5 کیلومتری از شهر ماسال و 20 کیلومتری صومعه سرا واقع شده است.
محوطه اطراف حیاط این خانه روستایی که با فنس و سیم خاردار محصور می باشد و استفاده معمول از میوه درختان حیاط آن برای میهمانان بلامانع است، به صورت مشترک با میزبان که در همین محوطه و در اقامتگاه دیگری سکونت دارد، در اختیار میهمانان می باشد، به علاوه همین محیط به دوربین مداربسته نیز مجهز است.
از سرگرمی های نزدیک به اقامتگاه وجود استخر ماهی در فاصله 10 متری منزل می باشد که مهمانان میتوانند با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه مناسب، از قایق پدالی برای تفریح در برکه استفاده نمایند.
لوله کشی آب این خانه روستایی از طریق چاهی تأمین میشود که آب آن قابل شرب نیست، بنابراین پیشنهاد می شود میهمانان آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشند.
50 متر انتهایی مسیر این اقامتگاه به صورت خاکی می باشد اما این مسیر با هر نوع وسیله نقلیه ای قابل دسترسی است، همچنین دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 200 متر فاصله از اقامتگاه میسر است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
بام سبز ماسال، ییلاق اولسبلانگاه، غار آویشو، آبشار وزن بخشی از دیدنی های این خطه از گیلان زیبا است و مناطق تفریحی و گردشگری همچون شهر فومن، ماسوله و قلعه رودخان قابل دسترس از این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو