نما از بالا

بوتیک ویلا تریپلکس استخردار در آبسرد

درباره اقامتگاه

بوتیک ویلا تریپلکس استخردار در آبسرد
این ویلا تریپلکس پنج خواب مستر، با امکانات کاملی همچون هوم جیم، استخر روباز، میز پینگ پنگ ، بیلیارد، ایرهاکی، فوتبالدستی، پلی استشین، روف گاردن و حیاط مجهز در منطقه ای دنج و آرام از آبسرد و با فاصله حدود 20 کیلومتری از مرکز شهر دماوند واقع شده است.
این ویلا تریپلکس در طبقه منفی صفر دارای سالن پذیرایی مناسب میهمانی با میز پینگ - پینگ، هوم جیم و دو اتاق خواب مستر به همراه یک سرویس فرنگی، ایرانی و حمام و یک اتاق خواب مستر به همراه یک سالن پذیرایی و آشپزخانه در کنار یک سرویس بهداشتی فرنگی در طبقه صفر و یک نشیمن دارای میز بیلیارد، میز فوتبالدستی، پلی استیشن و تراس با نشیمن و دو اتاق خواب مستر در طبقه اول و یک روف گاردن دارای باربیکیو، نشیمن و چتر در طبقه دوم مهیای استفاده میهمانان می باشد.
حیاط اقامتگاه علاوه بر آلاچیق و باربیکیو، به زمین بازی چند منظوره و زمین بازی کودکان نیز مجهز می باشد و دارای نشیمن با چتر نیز است که فضای دلپذیری برای دورهمی میهمانان فراهم میکند.
محیط اطراف حیاط زیبای این ویلا با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و به دوربین مدار بسته مجهز است البته در زمان حضور میهمانان در اقامتگاه علاوه بر این که زاویه دوربین اطراف استخر تغییر میکند، دوربین های مشرف به استخر نیز خاموش می باشد.
ضمنا استفاده معمول از میوه درختان حیاط این اقامتگاه برای میهمانان بلامانع است.
300 متر انتهایی مسیر این اقامتگاه به صورت خاکی می باشد اما این مسیر با هر نوع وسیله نقلیه ای قابل دسترسی می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 5 دقیقه رانندگی از اقامتگاه ممکن است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g است.
برگزاری جشن با هماهنگی قبلی با میزبان و ظرفیت حداکثر 85 نفر در این اقامتگاه امکان پذیر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو