اجاره کلبه چوبی در سوادکوه - لفور- کلبه ۳

اجاره کلبه چوبی در سوادکوه - لفور- کلبه ۳

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی در سوادکوه - لفور - کلبه 3
این کلبه چوبی بدون اتاق خواب در محوطه ای 1000 متری در جوار دو کلبه دیگر با تراس و چشم انداز بینظیر جنگل و رودخانه در نزدیک سد لفور و در فاصله حدود 20 کیلومتری شهر شیرگاه واقع شده است.
کلبه با طراحی دلنشین چوبی دارای نشیمن، یک تخت دبل، یک تخت سینگل، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و تراسی رو به طبیعت چشم نواز با میز و صندلی و سایبان می باشد که می توانید اوقات بیادماندنی را در سکوت جنگل و البته صدای گوش نواز رودخانه تجربه نمائید. محوطه سرسبز و جنگلی اطراف اقامتگاه که محصور هم نیست بصورت مشترک با سرایدار و میهمانان کلبه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و ضمنا جهت حفظ امنیت کل محوطه مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد.
همچنین با پیمودن 700 متر الی 2 کیلومتر به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
اقامتگاه مجهز به وای فای رایگان با کیفیت عالی می باشد ولی وضعیت آنتن دهی موبایل و پوشش اینترنت برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در این منطقه ضعیف و فاقد خدمات مطلوب است.
منطقه لفور با جنگل های انبوه و جاذبه های طبیعی بسیار و برخورداری از آب و هوای دل انگیز و پاک همواره مقصد گردشگران بسیاری از سراسر ایران می باشد. آبشارهای طبیعی و خروشان نظیر هفت آبشار، گزو، پلنگ‌دره با حوضچه های سنگی، سد لفور بخشی از این دیدنی ها می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو