تراس

سوئیت چوبی در جنگل دالخانی - دره دم

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت چوبی در جنگل دالخانی - دره دم
این سوئیت مبله چوبی با تراس زیبا و آلاچیق در منطقه ای دنج و آرام و در دل یک مجموعه گردشگری از روستای دره دم و با فاصله حدود 55 کیلومتری از مرکز شهر رامسر واقع شده است.
محوطه اطراف حیاط زیبای این اقامتگاه با نرده محصور می باشد و محوطه ای که این سوئیت چوبی در آن واقع شده دارای رستوران و سوپرمارکت می باشد، همچنین این محوطه دارای دوربین مداربسته هم می باشد.
ضمنا حیاط این اقامتگاه با میزبان آن و میهمانان سایر واحدهای آن نیز به صورت مشترک در اختیار میهمانان می باشد، همچنین این سوئیت مبله در طبقه دوم یک ساختمان چوبی که در طبقه پایین آن رستوران واقع شده و با پیمودن حدود 3 پله قابل دسترسی است.
سوخت اقامتگاه نیز از طریق گاز کپسولی تأمین میشود.
امکان سرو غذا و نان محلی با پرداخت هزینه جداگانه و سفارش قبلی برای میهمانان این مجموعه میسر است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه و دسترسی به اینترنت در حد مطلوب می باشد.
میهمان گرامی سکونت در اقامتگاه های که در فاصله چشمگیر از بافت شهری واقع شده اند یا در مناطق جنگلی ، ییلاقی و یا کوهستانی قرار دارند ممکن است با محدودیت هایی برای شما همراه باشد ، لطفا قبل از رزرو این موارد را در نظر داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو