نمای اقامتگاه

ویلا دوبلکس در بندرانزلی - دهکده ساحلی

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا دوبلکس در بندرانزلی - دهکده ساحلی
این ویلا دوبلکس چهار خوابه با میز بیلیارد و در محیطی سرسبز و دلنواز در شهرکی در دهکده ساحلی کاسپین غربی واقع شده که با شهر بندرانزلی حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا دوبلکس در طبقه پایین دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب یک تخته، سرویس فرنگی مشترک با حمام، تراس، در نیم طبقه دارای یک اتاق خواب دو تخته، تراس و در طبقه بالا دارای دو اتاق خواب، سرویس فرنگی مشترک با حمام، میز فوتبال دستی در اختیار شما میهمانان عزیز می باشد.
محوطه سرسبز ویلا به همراه میز و صندلی موجود در حیاط شرایط کافی را جهت دورهمی و بهره بردن از آب و هوای بکر منطقه فراهم کرده است.
محیط اطراف ویلا از یک سمت با دیوار و از سه طرف دیگر با شمشاد و درخت محصور شده است.
گفتنی است یک واحد نگهبانی به صورت 24 ساعته در مسیر ورودی شهرک مستقر است، همچنین میزبان در همین شهرک و در نزدیکی این ویلا سکونت دارد.
برای تهیه مایحتاج روزانه با پیمودن مسافت حدود 150 متری می توانید به نانوایی و سوپرمارکت دسترس داشته باشید، ضمنا کیفیت خطوط شبکه برای همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و پوشش اینترنت به صورت 4g می باشد.
شهر ساحلی بندرانزلی به واسطه بهره مندی از آب و هوای مطلوب و نزدیکی به دریا و جاذبه های گردشگری نظیر تالاب، اسکله، زیستگاه و حضور پرندگان مهاجر توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است، همچنین با طی کردن مسافت حدود 4 کیلومتری میتوانید به ساحل زیبای بندرانزلی دسترسی داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو