سالن پذیرایی

رزرو ویلا استخردار در رودهن - کرشت

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا استخردار در رودهن - کرشت
این ویلا مدرن دوبلکس چهارخوابه با استخر سرپوشیده و حیاط و تراس دلباز و چشم انداز زیبا در شب در محیطی دنج و آرام در منطقه کرشت واقع شده است که تا بومهن حدود 8 کیلومتر و تا رودهن حدود 10 کیلومتر و تا ورودی شهر تهران حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
استخر سرپوشیده آبسرد اقامتگاه با تصفیه اتوماتیک 24 ساعته به ابعاد 11 در 6 متر و عمق 1/10 تا 1/70 متر مهیای استفاده میهمانان می باشد.
اقامتگاه به صورت دوبلکس است و طبقه پایین دارای پذیرای، آشپزخانه و تراس و حمام مشترک با سرویس ایرانی و فرنگی و طبقه دوم دارای چهار خواب به همراه دو حمام مشترک با سرویس فرنگی است.
لازم به ذکر است در این ویلا یک اتاق در طبقه همکف و یک اتاق در طبقه سوم قرار دارد که درب هر دو بسته و در اختیار میزبان است و ویلا به صورت دوبلکس 4 خوابه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
وجود وسایل بازی همچون فوتبال دستی و میز پینگ پنگ در سالن پذیرایی و تراس دلباز فضای مناسبی را برای تفریح، دورهمی و شب نشینی میهمانان فراهم آورده است.
میهمانان گرامی توجه فرمایید آب لوله کشی این منطقه از چاه تامین می شود و فاقد کیفیت لازم برای آشامیدن می باشد و بهتر است برای آشامیدن آب معدنی به همراه داشته باشید.
اطراف حیاط با دیوار محصور است و واحد سرایداری 24 ساعته با دروازه ورودی مشترک در ابتدای حیاط مستقر است.
لازم به ذکر است به جهت حفظ امنیت، ویلا مجهز به دوربین مداربسته می باشد که محوطه، دروازه ورودی و کوچه را تحت پوشش قرار می دهد.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج ضروری با حدود 5 دقیقه رانندگی به سوپر مارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو