اقامتگاه بوم گردی در رودبار- دارستان -وی آی پی۵

اقامتگاه بوم گردی در رودبار- دارستان -وی آی پی۵

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی در رودبار- دارستان -وی آی پی5
این اتاق با ظرفیت حداکثر 5 نفر یکی از اتاق های طبقه اول (با 11 پله دسترسی) یک اقامتگاه بوم گردی سه طبقه با سازه چوب و گل در روستای کوهستانی دارستان و در فاصله حدود 400 متری تا جنگل و حدود 10 کیلومتری تا رودبار واقع شده است.
اتاق دارای پنجره های چوبی با چشم انداز جنگل و کوه درفک، سرویس کف خواب، حمام و سرویس فرنگی اختصاصی می باشد و مشاعات ساختمان شامل ایوان دلباز با چشم انداز روستا و قله درفک جهت شب نشینی و دورهمی در فضای باز، آشپزخانه مرکزی در طبقه همکف و دو سرویس ایرانی در حیاط می باشد.
محوطه اطراف اقامتگاه با فنس محصور و سرایدار و نگهبان بصورت 24 ساعته در آنجا حضور دارند.
در این اقامتگاه امکان سفارش انواع غذای محلی و خانگی از قبیل باقالی قاتوق، میرزا قاسمی، شامی رودباری، انواع ماهی و... با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
در فاصله 100 متری روستا نیز سوپرمارکت قرار دارد ولی پشنهاد میشود در زمان سفر میهمانان گرامی مایحتاج اولیه خود را از شهر تهیه و همراه داشته باشند.
در این منطقه وضعیت آنتن دهی برای شبکه تلفن همراه خوب و پوشش اینترنت برای اپراتور ایرانسل 4G و در بعضی مواقع با اختلال مواجه است ولی اپراتور همراه اول فاقد خدمات مطلوب در اینترنت می باشد.
30 متر مسیر منتهی به اقامتگاه بصورت خاکی و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
از جاذبه های دیگر این اقامتگاه نزدیک بودن به چشمه طبیعی آب سرد به فاصله 500 متر و چشمه طبیعی آب گرم به فاصله حدود 5 کیلومتر می باشد‌ و در بیشتر مواقع در صبح ها دریایی از ابر زیر پای ساختمان قابل تماشاست‌.
آب گرم درمانی لویه، جنگل های توریستی و زیبای سلانسر، دریاچه عروس و آبشار کلشتر از مناطق گردشگری نزدیک به این اقامتگاه می باشد.
میزبان این اقامتگاه نیز برگزارکننده تورهای گردشگری می باشد که با هماهنگی و پرداخت هزینه جداگانه می توانید از آن بهره مند گردید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو