نمای بیرونی کلبه

اجاره کلبه سنگی در تالش - سوباتان

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه سنگی در تالش - سوباتان
این کلبه سنگی بدون اتاق خواب با معماری قدیمی و منحصر به فرد با چشم انداز زیبا در مجاورت سه واحد دیگر در محوطه سرسبز 3000 متری در منطقه ای دنج در روستای ییلاقی سوباتان و فاصله حدود 40 کیلومتری از شهر تالش واقع شده است.
این کلبه سنگی دارای سالن نشیمن، آشپزخانه و سرویس بهداشتی مشترک با حمام داخل کلبه و یک سرویس بهداشتی سنتی در محوطه می باشد.
محیط اطراف این کلبه سنگی به سبک خانه های روستایی با فنس محصور شده است و حیاط با میزبان ساکن در همین محوطه به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرد.
برای تهیه مایحتاج روزانه، دسترسی به بازارچه محلی با طی مسافت حدود 700 متری امکان پذیر است.
لازم به ذکر است حدود 20 کیلومتر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه جاده خاکی و قابل تردد با پاترول و ماشین های آفرود می باشد، همچنین این منطقه فاقد برق و لوله کشی گاز شهری می باشد و سوخت کلبه از طریق کپسول گاز مایع و برق اقامتگاه از طریق پنل خورشیدی تامین می شود، بنابراین از میهمانان گرامی درخواست می گردد تا در مصرف برق صرفه جویی نمایند.
سرویس دهی برای تمام اپراتورهای تلفن همراه در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت در این منطقه با مشکل همراه است.
میهمان گرامی سکونت در اقامتگاه هایی که در فاصله چشمگیر از بافت شهری واقع شده اند یا در مناطق جنگلی، ییلاقی و یا کوهستانی قرار دارند ممکن است با محدودیت هایی برای شما همراه باشد، لطفا قبل از رزرو این موارد را در نظر داشته باشید.
تهیه غذاهای محلی خوشمزه همچون سوجا دیله، سیرجینه، پنیه ویسوج و مرغ لونگی با موادی کاملا ارگانیک توسط میزبان این اقامتگاه از دیگر مزیت های رزرو این سوئیت می باشد که با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان قابل سفارش است.
آبشار ورزن، پارک جنگلی آلچالق، ساری داش، گور کلان سنگی 2500 ساله، دشت وسیع بیده پشت، ارتفاعات غار گنجخانه، بازارچه سنتی و موزه مردم شناسی سوباتان به همراه چشم اندازهای منحصر به فرد از کوه های پوشیده از درخت، دشت های پرگل، کلبه های چوبی، گذر حیوانات اهلی، آبشار و چشمه های طبیعی از جمله جاذبه های دیدنی این منطقه توریستی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو