نمایی از اقامتگاه و محوطه پارکینک

اقامتگاه بوم گردی در رودبار - اتاق تیهو

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در رودبار - شیرکوه - اتاق تیهو
این اتاق 16 متری با ایوانی دنج و مشترک و پیمودن تعداد 7 پله در طبقه پایین یک ساختمان دو طبقه در میان طبیعت دلنشین روستای شیرکوه واقع شده است که با شهر رودبار حدود 22 کیلومتر فاصله دارد.
اتاق دارای یک مبلمان تک نفره، چهار عدد سرویس خواب سنتی، یخچال، سرویس ایرانی مشترک با حمام و میز نهار خوری 4 نفر در ایوان مشترک با اتاق مجاور می باشد.
سرویس ایرانی موجود در حیاط غیر قابل استفاده است.
محیط 1200 متری اقامتگاه با دیوار بلند محصور شده است.
آشپزخانه اقامتگاه در اختیار میزبان می باشد لذا سرو انواع غذاهای محلی نظیر نظیر باقالی قاتوق، میرزاقاسمی، فسنجان، شامی رودباری و غذاهایی مانند قورمه سبزی، زرشک پلو، کباب چنجه و جوجه و ماهی و... با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.
قابل ذکر است میزبان در طبقه پایین همین ساختمان مستقر است.
میهمانان گرامی می توانند با حدود 5 دقیقه پیاده روی به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و اقلام مصرفی خود را تهیه کنند، به علاوه کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه عالی و پوشش اینترنت برای ایرانسل 4G و برای همراه اول H است.
ضمنا حدود 100 متر مسیر منتهی به اقامتگاه جاده باریک و شیبدار و به صورت خاکی و بتن ریزی شده است که قابل تردد با خودرو می باشد.
تماشای منظره زیبای رقص توربین های بادی بزرگ سفید یکی از جذاب ترین مناظر مناطق شمال کشور است که در رودبار قابل مشاهده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو