محوطه و نمای سوئیت

اجاره سوئیت در توتکابن رودبار

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در توتکابن رودبار
این سوئیت یکخوابه در مجاورت 5 سوئیت دیگر با حیاط دلباز مشاع و چشم انداز زیبا در نزدیکی رودخانه در یک مجموعه اقامتی تفریحی در شهر توتکابن واقع شده است و تا رودبار حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
سوئیت دارای پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب (دارای حمام) و سرویس بهداشتی ایرانی می باشد.
محوطه مشاع دلباز و سرسبز مجهز به آلاچیق های چوبی، تخت سنتی و باربیکیو فضای مناسبی را برای تفریح‌ و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
اطراف مجموعه با دیوار محصور است و حد فاصل سوئیت ها فاقد حصار می باشد و میزبان در محوطه سکونت دارد، همچنین مشاعات، پارکینگ و محوطه مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
در این مجموعه سرو صبحانه، ناهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی توسط میزبان امکان پذیر است.
میهمانان گرامی با حدود 5 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
توتکابن با برخورداری از آب و هوای مرطوب و کوهستانی، جنگلهای هیرکانی و جاذبه های طبیعی نظیر ییلاقات خوش منظره، دریاچه و چشمه سار به عنوان یکی از قطب های گردشگری منطقه رودبار در میان گردشگران به محبوبیت رسیده است.
دریاچه استخرگاه، ییلاقات دره دشت، ییلاق سی دشت، غار دربند رشی، دریاچه ویستان، چشمه آب سرد بخشی از جاذبه های گردشگری این منطقه توریستی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو