سوئیت دو نفره رنوار با جکوزی

بوتیک هتل درختی با جکوزی حومه تهران - رنوار

درباره اقامتگاه

بوتیک هتل درختی با جکوزی حومه تهران - رنوار
این سوئیت کلبه چوبی با جکوزی، تراس و طراحی منحصر به فرد و خاص در کیلومتر 90 جاده تهران فیروز کوه در یک مجتمع اقامتی امن با تجهیزات رفاهی و چشم انداز رودخانه، باغات سرسبز و کوهستان که همگی امکان ساخت تجربه ای خاص و بی نظیر را به شما میدهد واقع شده است.
سوئیت رنوار با حدود 30 پله دسترسی در ارتفاع 9 متری از سطح زمین و در حاشیه درختان گردو قرار گرفته است که دارای نشیمن با تخت دو نفره، تراس، جکوزی دو نفره و حمام با سرویس فرنگی می باشد و امکانات مشترک اقامتگاه نیز که در محوطه 6800 متری مجتمع با آب و هوای مطبوع کوهستانی قرار دارند شامل باغ رستوران، آلاچیق، کافه، حوض آب، پارکینگ روباز، سرویس ایرانی عمومی و ... می باشد.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و جهت امنیت سرایدار و نگهبان بصورت 24 ساعته در مجموعه حضور دارند.
میهمانان گرامی قابل ذکر است به علت نوع سازه و تعداد پله، اقامتگاه مناسب سالمندان عزیز نمی باشد.
در این مجموعه صبحانه رایگان سرو می شود و امکان سفارش انواع غذاهای رستورانی برای وعده ناهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد. همچنین با 50 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی نیز دسترسی خواهید داشت.
لازم به ذکر است زمان سرو نهار بین ساعت 14 الی 16، زمان سرو شام بین 20 الی 22 و زمان سرو صبحانه بین 8 الی 10 صبح می‌باشد که در سوئیت و یا محوطه باغ رستوران در آلاچیق ها انجام می گیرد.
در این منطقه وضعیت شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه عالی و اینترنت 4G است ولی اپراتور ایرانسل فاقد خدمات مطلوب در آنتن دهی و اینترنت می باشد.
اگر به این منطقه زیبا و خوش آب و هوا که در شمال شرقی تهران واقع شده است سفر کردید جاذبه های دیدنی و چشم نوازی که از میان جاده و دشت های آن عبور می نماید را از دست ندهید.
مجموعه تفریحی سیبلند با تله کابین و...، تنگه واشی، غار بورنیک، چشمه های آب معدنی خمده و دریابک، غار رودافشان، دریاچه سد نمرود و... بخشی از این دیدنی های طبیعی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو