اتاق ۲

اجاره اتاق در اردبیل - حور - اتاق ۲

درباره اقامتگاه

اجاره اتاق در اردبیل - حور - اتاق 2
این اتاق 16 متری با ظرفیت استاندارد 2 نفر و حداکثر 6 نفر در یک اقامتگاه 5 واحدی در محیطی امن و آرام در منطقه ی ییلاقی و کوهستانی با چشم انداز زیبای کوه سنگر و اینانلو در ابتدای ورودی روستای حور واقع شده است که تا شهر فرهنگی نمین و اردبیل حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.
این اتاق دارای دو تخت یکنفره‌‌، 4 سرویس کف خواب، مبلمان‌‌ 3 نفره، کمد و وسایل آشپزخانه شامل لیوان‌‌‌‌، فنجان‌‌ و فلاسک است.
صبحانه و سرو ناهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان امکان پذیر است.
مشاعات شامل حیاط دلباز درختکاری شده، سالن پذیرایی دارای مبل 7 نفره، آشپزخانه (دارای یخچال، اجاق گاز، سینک و وسایل آشپزخانه به تعداد 6 نفر)، حمام مشترک با سرویس بهداشتی ایرانی و پارکینگ می باشد که با سایر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور و میزبان در همسایگی سکونت دارد، همچنین به جهت حفظ امنیت، ساختمان مجهز به دوربین مداربسته می باشد که محوطه و دروازه ورودی را تحت پوشش قرار می دهد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 200 متری امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
استفاده معمول از میوه ی درختان حیاط برای میهمانان بلامانع و رایگان می باشد.
100 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد برای انواع خودرو است.
این روستا با بهره مندی از دشت های زیـبا، کوه های سر به فلک کشیده، رودخانه های جاری، چشمه های زلال، مناطق جنگلی با درختان مختلف، انواع پرندگان نادر، ییلاقات سبز و دیدنی، صخره های صعب العبور، تپه های تاریخی و مناطق گردشگری منحصر به فرد همچون قانلی یورد، سد مشهور سقزچی، کهل قاباغی، خیل اوچان داغی، گن دره سی، قره گوزی و گوندرن بلاغ توجه گردشگران بیشماری را به خود جلب کرده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو