اتاق ۳ کف خواب

رزرو اقامتگاه بوم گردی در مهریز یزد - اتاق ۳

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در مهریز یزد - اتاق 3
این اتاق 16 متری با ظرفیت استاندارد 5 نفر و حداکثر 6 نفر در طبقه همکف (5 پله به پایین) یک اقامتگاه بوم گردی 2 طبقه در محیطی امن و آرام در روستای مدوار (چشمه غربالبیز) واقع شده است که تا شهر مهریز حدود 8 کیلومتر و تا شهر تاریخی یزد حدود 50 کیلومتر فاصله دارد.
اتاق دارای 6 سرویس کف خواب، یخچال، بخاری گازی و کولر آبی پنجره ای می باشد.
مشاعات این مجموعه سنتی شامل حیاط دلباز مجهز به حوض، کافه مجهز به تخت سنتی، آشپزخانه (با امکان طبخ غذا)، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، حمام، روف گاردن مجهز به میز بیلیارد و باربیکیو می باشد که با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
اقامتگاه دارای دو حیاط پایینی و بالایی، 7 باب اتاق و پارکینگ روباز اختصاصی می باشد که با دیوار محصور شده است، همچنین واحد سرایداری 24 ساعته و میزبان در مجموعه مستقر است و به جهت حفظ امنیت بیشتر دو حیاط اصلی و پارکینگ مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و سفارش وعده های غذایی همچون بندری، دمپخت، اشکنه و مرغ با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان امکانپذیر می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 200 متری امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
200 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد برای انواع خودرو است.
یزد با برخورداری از قدمتی دیرینه و مثال زدنی در تاریخ و معماری اصیل ایرانی و با وجود قنات، خانه های تاریخی، بادگیر، کوچه های باریک با بافت قدیمی و کاهگلی و ... یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی و گردشگری ایران به شمار می رود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو