نمای کلی محوطه

اجاره ویلا با استخر آبگرم در لواسان

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا با استخر آبگرم در لواسان
این ویلا دو خوابه، با استخر روباز ، تراس و حیاطی سرسبز در محیطی امن و آرام در منطقه لواسان واقع شده است که تا ورودی شهر تهران حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
وجود سالن پذیرایی مجهز به سیستم صوتی و میز و صندلی باغی در محوطه استخر و آتشکده در تراس، فضای مناسبی را برای تفریح‌ و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
اطراف حیاط دلباز و سرسبز اقامتگاه با دیوار محصور است و واحد نگهبانی 24 ساعته در شهرک مستقر است، همچنین ویلا فاقد پارکینگ است و امکان پارک خودرو در کوچه اختصاصی فراهم می باشد.
لازم به ذکر است آب لوله کشی ویلا از طریق چاه تامین می شود و فاقد کیفیت لازم برای شرب می باشد، بنابراین پیشنهاد می شود برای آشامیدن آب معدنی همراه داشته باشید، همچنین سوخت اقامتگاه برای گرمایش و پخت و پز توسط مخزن ال پی جی 1 تنی تامین می شود.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با طی مسافت حدود یک کیلومتری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.
گفتنی است شهرکی که ویلا در آن واقع شده است دارای پیست دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی و آلاچیق می باشد و مبلغی به عنوان ورودی به شهرک از میهمانان دریافت می گردد.
لواسان تفرجگاهی زیبا و ییلاقی با جاذبه های توریستی متنوع است که مقصد محبوب گردشگران بخصوص پایتخت نشینان در تعطیلات آخرهفته می باشد.
آبشار گلوکان، روستای لالان، آبشار ناران، منطقه حفاظت شده ورجین، غار خمیره، قلعه دختر، روستای افجه و . . . از جاذبه های این منطقه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو