نمای پذیرش و راه پله های دسترسی به اتاق شماره ۹

رزرو بوم گردی در شیراز - اتاق سه

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در شیراز - اتاق سه
این اتاق مستر با ظرفیت حداقل 2 نفر و حداکثر 3 نفر در طبقه اول (2 پله دسترسی به سمت پایین) یک اقامتگاه بوم گردی دو طبقه (9 واحدی) در شهر تاریخی و زیبای شیراز واقع شده است.
این اتاق 12 متری دارای حمام مشترک با سرویس فرنگی، دو تخت یکنفره، اسپیلت و پکیج می باشد و محوطه حیاط و پشت بام دارای میز و صندلی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی موجود در حیاط و یخچال موجود در پذیرش با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
محیط اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور و کوچه، محوطه (مشاعات) و پشت بام مجهز به دوربین مداربسته می باشد، همچنین واحد نگهبانی 24 ساعته در مجموعه مستقر است.
این اقامتگاه فاقد پارکینگ است و پارکینگ عمومی در نزدیکی قرار دارد.
هزینه اقامت همراه با صبحانه (شامل یکی از موارد نظیر پنیر، تخم مرغ، مربا خانگی به همراه کره، آش و حلیم) محاسبه شده است و سرو ناهار و شام محلی برای میهمانان بالای 4 نفر با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان در حیاط و یا پشت بام مجموعه امکان پذیر است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 30 متری امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای با پرداخت هزینه جداگانه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
این اقامتگاه بوم گردی در ساختمانی با معماری سنتی و قدیمی به قدمت دوره قاجار در بافت تاریخی شهر شیراز و نزدیکی آرامگاه شیخ روزبهان و موزه نارنجستان واقع شده است و نزدیکی این اقامتگاه به اماکن تاریخی شهر نظیر باغ ارم شیراز، حمام وکیل، مسجد نصیر الملک، ارگ کریم خان زند، حافظیه و آرامگاه سعدی از مزایای آن به شمار می آید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو