نمای بیرونی اقامتگاه

اجاره بوم گردی در بیجاربنه رشت - طبقه دوم

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در بیجاربنه رشت - طبقه دوم
این اتاق 10 متری با حداکثر ظرفیت 3 نفر و پیمودن 17 پله یکی از اتاق های این مجموعه بوم گردی است که در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه در منطقه خوش آب و هوا و روستایی بیجاربنه واقع شده است و با شهر رشت حدود 11 کیلومتر فاصله دارد.
اتاق سنتی دارای 3 عدد سرویس کف خواب، تلویزیون معمولی، شوفاژ، اسپلیت و سرویس فرنگی مشترک با حمام می باشد، همچنین اتاق فاقد یخچال و آشپزخانه است و از مشاعات مجموعه رستوران، آلاچیق، محوطه سرسبز و سرویس بهداشتی عمومی می باشد که به صورت مشترک استفاده می شود.
در این مجموعه بوم گردی امکان سفارش انواع وعده های غذایی با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه میسر است.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه مطابق بافت روستایی فاقد حصار است و میزبان در همین مجموعه مستقر می باشد.
میهمانان عزیز می توانند با طی کردن مسافت حدود 200 متری به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تهیه کنند، به علاوه کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
شهر باران های نقره ای در مرکز استان گیلان با بهره مندی از جاذبه های تاریخی و طبیعی همچون آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، موزه میراث روستایی، مرداب عینک، پارک جنگلی سراوان، سد خاکی سقالکسار و ... همواره مورد توجه گردشگران می باشد.
فاصله اقامتگاه تا بازار ماهی فروشان رشت حدود 10 کیلومتر، منطقه تجاری کاسپین و ساحل دریا حدود 25 کیلومتر و شیطان کوه لاهیجان حدود 47 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو